I can feel the vibrations

Hihi stressbloggade igårkväll. Jag har ju nästan glömt bort bloggen på senaste tiden. Men det kommer bli ändring på det nu, iaf över lovet.
Sitter på bussen mot umeå just nu. Har bara hunnit ca en halvtimme så nu har jag bara 5 timmar kvar woopwoop!

Matilda har ju kommit upp från gotland för att hälsa på under veckan, så vi har hunnit umgås en del. I fredags körde vi all in på appletinis, facerapes och film/somna i soffan. Haha inte lite kraschad kväll men jag hade kul och fick ju ändå spendera tid med tjejerna så det gör absolut ingenting. Dessutom hade jag ju Robin hos mig hela tiden. 

Om ni bara visste hur skönt det var att få sova ut i lördags!! Eller ja, Robin tycker ju att 10 är jättetidigt men ungefär vid den tiden känns alldeles perfekt att vakna för mig :)
Anyways så var vi på halloween-middag hos Robins moster i lördagskväll med div av hans släkt. Supermysigt var det iallfall, och jag hade så himla kul.

I söndags mös vi hela dagen sen drog vi till Robins pappa där Chrisse hade gjort en jättegod pumpapaj. Så där var vi ett tag, åt paj och kollade på Shrek.
Åkte sen hem till mamma o pappa där Matilda och Anna hjälpte mig att baka. Hah vi gjorde en riktigt jättekladdig mörk, mustig brownieform.

Igår mötte jag upp Matilda och Anna på Myggan för en sen frukost/tidig lunch, efter det gick vi igenom gallerian och bild från vad jag hittade där ser ni ju i inlägget nedan.
Drog till SportCity senare där Micke hade avslutning med simmarna. BIG misstake. Fick mumsmums upptryckt i ansiktet. Robin har bild på det så snor den av honom när han lagt upp den så får ni också se..
Vi tog hur som hellst vara på hela kvällen igår jag och Robin. Mysstatusen var på max från början till slut.

Nu är jag förresten framme i luleå. Åh det känns som en evighet tills jag får kliva av i Umeå. Hoppas det blir värt det iallafall! 
Nu ska jag glo serier och somna så tiden går fortare så puss på er under tiden! ♥ 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0