Let's go and get lost!

Godmorgon mina damer och herrar, snygga och fula! Har käkat frukost och fixat mig. Jag som aldrig äter frukost äter det alltid när jag är i Umeå! Det bara blir så liksom.

Thomas påpekade att jag ser liten och spinkig ut. Han påstod att jag inte var såhär smal i somras och att jag nog har ätstörningar. Haha alltså jag var ju smal i somras, ni har sett bilderna men inte kan jag väl ha blivit smalare?
Jag väger då samma som i somras iaf..
Kanske är dags att börja öppna ögonen. Alla andra kanske inte märker det eftersom att de ser mig ofta. Jag kanske har blivit smalare. Usch, nu känner jag mig äcklig! Vill inte se sådär äckelsmal ut! Gör jag det?? :O

Jaja skitsamma, vill inte blogga om vikt och utseende sådär jättemycket.
Vi ska väl hur som helst bege oss mot universitetet på ett tag. Det blir en sådan dag idag.
Men imorgon blir det stan! Har dock inte mycket i fickan men det får helt enkelt räcka.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0