Love and Compassion

Åh vilken härlig och mysig helg jag och Robin har haft! Vi drog ju till Luleå i lördagskväll för att se på bio. (Lite mysigare att se bio där än här) Dock trodde vi att vi hade bokat kl,18 men när vi hade köpt massa godis och kom dit för att plocka ut biljetterna var det tydligen inte förrän 21. Som tur var hade vi inte ätit något så vi gick längs storgatan och hittade Restaurang Corsica.

Mmm deras special för dagen var plankstek! Oooh så jag har suktat, längtat och dreglat efter plankstek det senaste halvåret så gissa om jag blev lycklig. Jag beställde in Filé Napoleon... Vad FAN hände med planksteken liksom?! Nästa gång SKA jag ha plankstek vad som än finns på menyn!

Nog om planksteken! Mmm plankstek...

Atmosfären i restaurangen var iaf hur mysig som helst med levande ljus och grejjer. Supermysigt!
Resten av tiden innan bion spenderade vi med gratiskaffe och hittetidning inne på max...
Jag laddade ner UNO och blev helt fast! Har spelat det så fort jag fått chansen sen dess. Gud så töntigt!

Juste gissa vilken film vi såg? Äh ni behöver inte gissa ens, vi såg Breaking Dawn!!! Twilight!! Ni som följde mig i förra bloggen vet ju hur tokig jag är i filmerna OCH böckerna. Jag är dock inte lika fanatiskt besatt längre. Tror inte Robin skulle tycka om det haha. Men den var hur bra som helst och jag satt och citerade replikerna i huvudet och förklarade för mycket för Robin om vad som skulle hända ibland. Åh men jag blir helt till mig ju!

Igår myste vi vidare. Robins söta lillasyster kom förbi och vi alla tre la oss i soffan med godis, cola, filtar och kuddar framför Cowboys vs. Aliens. Flummig film.. Jag hade det däremot så gosigt där jag låg så jag somnade.
Efter filmen drog vi till Robins mamma och åt jättegod spagetti och köttfärssås och sen vidare till hans pappa i garaget. Robin pillade på bilen medans jag satt i den och spelade UNO. Perfekt tidsfördriv!

Nog om min helg! Jag är lycklig! Juste beställde massor med mumsiga saker från Nelly i fredags. Gjorde först en beställning men sen hittade jag massa mer så fick skicka iväg en till beställning! Har klart alla julklappar nu iaf så det känns riktigt skönt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0