Lookin back, smiling

Gosh jag har absolut ingenting att skriva om idag så jag tänkte att jag lägger ut lite novemberbilder istället.




Hämtade ut mitt första paket från Nelly igår. I det låg en svart classy spetsklänning (måste dock sy in den då XS storleken kändes mer som en S) och ett par underbara partyklackar!
Jag verkligen älskar mina nya klackar! Så underbara! Tänkte ha dom på nyår ifall att jag bryter mitt förra nyårslöfte:

"Nästa nyår ska jag ligga hemma i mjukiskläder och glo på film efter film.
Möjligtvis så går jag ut på gården vid 12-slaget och sprutar Cola för att fira det nya året.
Bättre nyårslöfte finns inte!"


Haha vi får väl se hur det blir. Men visst var väl mina nya älsklingar snygga? ;D


Kommentarer
Lina S

Så mycket fina bilder :)

2011-11-28 13:56:48
URL: http://linastrandh.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0