Christmas is close now

Oj vilken härlig helg det har varit! Den har verkligen bjudit in till julen!
Åkte iväg till Piteå med simmarna innan solen ens hunnit titta fram i lördags. Alla mina simmare hade ställt upp i olika grenar och det gick skitbra!

Under lunchpausen drog jag och en tränare in till stan för att käka samt shoppa! Hittade äntligen den perfekta julklappen åt Robin! Jag kände helt enkelt att det var den han skulle ha och absolut ingen annan! Gosh I'm excited!! Fick spräcka min budget med några hundringar men jag hoppas verkligen att det är värt det!
Är han inte jävligt snäll mot mig nu får jag helt enkelt skänka den vidare!
Köpte lite klappar åt hans mamma och syster också, och två enkla klänningar åt mig själv.

Och igår var det ju skyltsöndag! Jag och Robin befann oss då nere på stan. Hittade massa härligheter som en ny kattklösgrej, hundhalsband, julkalendrar, hårprodukter från Goldwell (Köpte repair shampoo och balsam åt mig samt mint schampoo och fix åt Robin), liten julstjärna i en söt "god jul"-kruka från Buketten men det absolut bästa hittade jag inne på Interflora: en svart vas, 3 såna där dammvippor *glömt vad dom heter men jag älskar dom! Man kan ha dom ståendes i vas eller kruka bara sådär på golvet eller så kan man korta ner dom och ha i snittarangemang och buketter, perfekt och lite sådär udda :D

Var till apoteket efter skolan idag och köpte endel ansiktsgrejer typ dagcreme, face wash och punktbehandling, ni vet sånt som verkligen behövs!
Har hunnit tvätta endel också så nu tänkte jag ställa mig i duschen så att jag sen får torka mig med en varm och nytumlad handduk!




Här är mina fina dammvippor! Tänkte införskaffa en likadan större vas och fylla även den med dammvippor och låta de båda vaserna stå tillsammans i ett hörn som är tomt här i vardagsrummet.
Juste katternas nya klösgrej syns ju också på bilden, den runda mysiga där Quiri ligger och sussar.



Eftersom att det var första advent och vi inte hade någon adventsstake så pillade jag ihop en.
På bilden är den inte färdig ännu för ni kan ju fortfarande se oasisen på sidorna. Men jag har stoppat ljusen i ett par smarta ljushållare som man trycker ner i oasisen och sen har jag limmat fast mossa på själva oasisen, funkar skitbra med Karlsson klister!
Limmade dit resten av mossan på sidorna idag så nu ser det ut som en äcklig tårta. Ska trycka dit lite tomtar, svampar, kanel och grejer sen är det väl ganska färdigt.


Kommentarer
cherie's välgörenhetsblogg

mysig blogg :)

2011-11-28 21:04:51
URL: http://www.cherie.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0