One night of magic rush

Okidoki allihopa! Gissa vem som just nu befinner sig i kalix? Joo jag!!

Som ni redan vet så spenderade jag och Thomas lite tid på stan igår. Och som ni också redan vet så hade jag ju inte så mycket i fickan vilket alltså betyder att jag inte fick med mig så mycket hem.

Det lilla nya jag fick med mig hem var anyway ett par riktigt schysst skor från Scorett och några basic toppar. Köpte lite smått åt mamma också som den omtänksamma dotter jag är.

Juste vi såg ju bio också! Tintin i 3D. Vet väl inte om den var värd att se i 3D men själva filmen är så himla värd att se om man har följt Tintin serien förut. Pappa brukade läsa de för mig när jag var liten och jag satt klistrad framför filmerna.
Hur som helst så var filmen jättebra enligt min åsikt. Jag var nog inte ensam om att tycka att den var rolig iaf.

Vi drog hur som hem efter bion och myste en stund i soffan.

Steg upp 04.50 imorse för att hinna med bussen som gick 05.25. Åkte med linje 20 så det sög ju sådär lagom mycket!
Men har varit hemma sedan 12 iaf och det däremot var riktigt skönt! Juste en grej till. Jag skickade ju Robin att köpa en mössa åt mig efter att han slutade idag. Hade sett den i Umeå men just då hade jag slut pengar. Det suger att vara fattig ibland. Men nu är den min och gud så go den är!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0