Floating around

Aah o härliga dag! Nä nu skämtar jag. Har dragit på mig en förkylning samt en härlig migrän. Nässpräyen är iaf fixad och en gigantisk panodil ligger och sussar i magen!

Juste "mormor" var hit för ett tag sedan och gav mig en liten present, körkortsböcker och ett generöst bidrag till körkortet. Nog för att jag redan har böckerna men gud så snällt och omtänksamt! Tack så hemskt mycket!

Har varit och promenerat med pappa och Sigge en sväng och hunnit till farmor. Just nu ligger jag i min lilla oas, mitt urhärliga välstädade rum. Tror nog att jag ska flytta hem igen? Nää! Eller?

Haha hur som så glor jag på film och tänkte fortsätta med det tills Robin kommer och plockar upp mig :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0