En trygghet i stanken!

Jag har haft all världens tid denna veckan och ändå har jag inte bloggat.. Fy skäms Millie!

Vi har hur som hellst haft Vi-vecka på skolan denna vecka. Så det har varit korta sköna dagar och en härligt ledig dag i onsdags. Riktigt jätteskönt har det varit iaf!
Robin passade dessutom på att vara sjuk under denna vecka. Smart va, eftersom att jag har haft apakorta dagar så jag har kunnat komma hem och mysa med honom ♥

Hoppade i och simmade under gårdagens träning förresten. Tänkte att jag kunde passa på att ta någon längd med simmarna innan vi finslipade lite på vändningarna och målgångarna.
Jag gjorde olika vändningar som dom fick granska och sedan berätta för mig vad jag gjorde fel och rätt. Jag tyckte det var ett bra sätt för dom att lära sig och dom tyckte ju att det var superkul att jag var i vattnet med dom.
Simmarna var jätte glada och jag blev på så bra humör. fick dessutom en x-ryggad Lane4 baddräkt och en schysst tränartröjja sen så det gjorde ju bara saken mycket bättre.

MEN mina damer och herrar! Nu är det ju alldeles snart helg :D Ser fram emot att bosätta mig på soffan även denna helg med min älskling ♥ Ska proppa i mig så mycket ölkorv så det bara skriker om det dessutom! Har ju återfått mitt beroende igen. Men hur kan man hålla sig borta allt för länge. Jag avgudar verkligen ölkorv x)
Juste ska baka brownies också! Har ju lovat Robin ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0