Please spare me some food.. please..

Var hemma hos mamma o pappa igårkväll med katterna. Katterna får alltid följa med mig hit. Dom verkar verkligen älska att få vara här och mysa med Sigge och pappa.

Hur som hellst så var Quiri och Diesel hungriga och ville ha mat, så jag tänkte att ni skulle få se hur jätteduktig Quiri är. Shure på hundar som tigger fint men när katter gör det är det faktist nästan gulligare eftersom att de inte är tränade till att göra som dom gör. Kolla på videon då!! Visst är hon söt ;)


Kommentarer
Isabella

Hej du!

Nu så kan du tävla om att bli dagens blogg på min blogg:)

Om du vill vara med som skulle göra min dag gå då in här:http://beellizzen.blogg.se/2011/october/entry-142173495.html#comment



Ha det superbra!!

Fölåt om du inte gillar denna kommentaren

2011-10-28 22:44:01
URL: http://beellizzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0