La gente esta muy loca!

Uggelguggel vad trött jag är! Myste ner mig i min underbara parkas igår under historian och njöt av det släkta lyset och chansen att sova lite medans alla andra fokuserade på filmen om andra världskriget. Blablabla jag kan redan hela den där cuba-grejjen!

Idag fick jag däremot ingen sådan chans. Hinkade i mig kaffe innan jag drog till skolan och så visade det sig att jag hade 2 timmars sovmorgon när jag kom dit :O

However så hade jag världens kortaste skoldag. Har legat och myst med djuren and so on. Gosch I'm boring!!
Behöver glada människor runt omkring mig för att må bra och känna mig själv glad.
Jag måste tänka om nu. Jag ska inte ha människor runt mig som förväntar sig saker av mig. Liksom att jag ska fixa allt hela tiden, och bara umgås med mig när det passar oså.

Usch va!? Nä nu saknar jag min pojkvän! Han är den absolut bästaste vännen man kan ha! Han ställer alltid upp för mig och jag prata med honom om precis allt som ploppar upp i mitt lilla huvud. Och viktigast av allt så lämnar han mig inte när han tycker att jag är tråkig eller jobbig. Jag har alltså världens bästa och underbaraste pojkVÄN!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0