When life calls on you

Åh jag är så trött så det skulle inte spela någon roll om världen hade gått under!! Har lyckats hålla mig vaken första lektionen iaf men det var svårt!! Har dessutom nästan slut batteri på mobilen. Jag som har headsetet nära till hands. Tänkte somna in på matten med lite schysst musik i öronen men vill ju inte att min mobil ska dö innan dagen ens börjat så där sprack den planen..

Anledningen till bloggtorkan är iaf denna:
Jag spenderade varje dag efter och även innan skolan hos farmor förra veckan. Hon var nämligen väldigt dålig och vi var beredda på att hon skulle lämna oss. Men i onsdags gjorde hon en helomvändning och har varit piggare än vad hon varit på väldigt länge. Men valde ändå att fortsätta fara till farmor ifall att något skulle hända.

I fredags hade jag långdag på skolan och sen HLR-utbildning på akuten. Väldigt bra att ha den utbildningen i bakfickan.
Hela helgen har spenderats i happis på Teknikskoleutbildning. Den är dock inte färdig, har fortfarande en helg kvar.

Är trött iaf. Nu blir det matte!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0