Breaking a promise

Sry, jag höll visst inte vad jag lovade i förra inlägget. Grejjen är den att jag gjorde ett videoinlägg, sen dog min dator och då jag inte orkade hämta sladden och starta om den så somnade jag helt enkelt.

Sitter just nu och pillar på naglarna. Hann köpa bomull på apoteket efter skolan innan bussen gick så nu kan jag äntligen ta bort nagellacket! Pfjooh! Köpte också vad jag trodde var medecinska tuggummin men det var sugtabletter. Nu blir jag lite smått deprimerad för det var ju tuggisarna jag ville ha! Nåja jag är ju rätt bra på att suga va, så tabletter får väl funka. Haha :P

Nä nu ska jag fixa vidare med mina naglar. Det där med bilderna kommer då jag har hittat mobilen. Lyckades slarva bort den när jag kom in.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0