Cause it's a good day anyway

Hallelujah Millie befinner sig på skolan!! Allting känns dock inte helt 100. Jag snorar och har en dryg liten huvudvärk men fy tusan vad skönt det känns på nått sätt att få vara bland folk och gå på lektioner. Liksom allt det där, fattar ni?

Har däremot lång dag idag, men halva dagen är ju redan bortgjord och det känns som att tiden kommer att gå fortare än vad den naturligt brukar göra.
Sen är min plan att panta burkar o flaskor. Har massvis hemma som Robin inte ens vågar ta fram. Det är ju liksom en slags fattigstatus på folk som pantar. Men eftersom att jag är så himla otroligt fattig just nu så kan jag lika gärna skryta om det.. Så ja.. Jag pantar burkar för att jag är fattig ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0