Jag tänker alltså finns jag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har egentligen ingenting att skriva om utöver det vanliga. Och det vanliga är ni väl vana vid sedan länge. Det måste vara otroligt tråkigt att läsa min blogg när alla mina dagar ser i stort sett likadana ut! Jag hade då inte orkat läsa min blogg!

Haha vilken deppig attityd jag har. Nä men hade en bra dag idag iaf. Det smärtar mig att säga detta högt men jag har vräkt i mig socker hela dagen!!
Jag vill inte vara onyttig. Klarar inte av känslan efteråt. Men mitt mål är ju att gå upp i vikt. Fast grejjen är den att jag faktist egentligen inte vill. Nä nu ska vi tamejtusan INTE prata vikt! Det gör bara människor som jag deprimerade. Jag är nämligen en sådan som har lätt för att kunna kontrollera min vikt men jag vet inte riktigt vars jag vill ligga på vågen, så det blir lite av ett dilemma.

Här på köksgolvet satt jag nyss och pillade på min dator.
Har förflyttat mig till sängen nu, det började nämligen göra en aning ont i rumpan.
Crappy inlägg, jag vet. Men det skiter jag fullständigt i. Var glad att jag skriver överhuvudtaget.
Nä nu blev jag dryg.. Pillar upp lite bilder imorgon eftermiddag nångång :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0