Put your heart's in the air

Småkrökat med Robin här hemma i lägenheten. Har fixat mig och dragit på mig kläder, packat handväskan med allt som behövs osv. Har lite ont i huvudet då jag har sovit himla lite inatt och typ inte ätit alls idag. Ajaj inte bra att dricka på tom mage. Men det brukar ju alltid finnas mat överallt så det löser sig.

Nåja snart drar vi iväg åt varsitt håll. Robin ska på kick-off och jag ska supa i en badtunna långt åt "#¤%/&%!
Haha men jag är optimistisk anyway. Kvällen kommer att bli grym. Ska bara hålla mig från att bråka oså haha ;)

Här har ni iaf en facelook på mig. Har endast foundation för att vara på den säkra sidan. Vill ju inte ha massa rinnande smink och tro att jag är snygg sen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0