Loving doing nothing

Hallo allihopa, va kul att ni orkar ödsla eran dyrbara tid på att läsa om mitt lilla liv.

Idag är en sån här dag då man liksom bara måste vara deprimerad. Det regnar och blåser ute och det har gjort det hela dagen. Det liksom int slut! Men jag slutade väldigt tidigt idag, så har varit hemma i lite mer än en timme nu. Har tänt några ljus och ligger nu o myser i soffan under mitt och Robins otroligt varma o gosiga täcke med en stor kopp te. Har ni testat droppa i lite ovispad grädde i teet någon gång? Jag rekommenderar det verkligen! Det är supergott! Iallafall till Ceylon Garden te. Mumsigt värre en sådan här dag!

Vill ni förresten veta vad som har hänt i helgen? Inte mycket alls. Har spenderat massor med tid med Robin såklart! Vi har myst ner oss i soffan och sett massa film. Aja min älskling har väl sovit mest hela tiden men oj så mysigt vi ändå har haft det. Nä gud vad jag saknar min älskling just nu. Vill bara känna hans varma kropp emot min hela tiden. Robin är min drog och jag tänker aldrig göra mig av det beroendet! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0