Just talking..

Oj, jag måste ju medge att min skoldag har gått fort trots att jag hade långdag! Dock funkar min kropp fortfarande inte riktigt som den ska men det får man helt enkelt ha överseende med.

Är verkligen tokkär i filosofi-kursen, men bär en aggresiv känsla inom mig gentemot att Sp1 eller vad de nu heter läser psykologi A. Varför fick inte vi läsa det i ettan? Och varför läser vi inte det i tvåan heller? Kommer vi läsa någon jävla psykologi nånsin? Hallå, jag blir ju tokig! I wanna brainfuck the whole world god damn it!

Nä men skitsamma då!
Hah nu gjorde jag mig själv på dåligt humör. Oj vad jag svamlar. Juste, jag var ju och pantade burkar o flaskor efter skolan så nu är jag rik! Nä jag hade inte med mig burkarna/flaskorna till skolan.. Så oerhört mycket tänker jag inte skryta om min fattigdom.. Åh herre vad jag är fattig!

Nåja, mamma bjöd på rykande het kycklingsoppa med nudlar nyss. Och med rykande het så menar jag verkligen HET. Det är chilin som gör susen för smaklökarna. Varför heter det smaklökar? Låter ju jätteskumt..
Anyways så hoppas jag på att bli frisk över helgen. Min plan är att bosätta mig i soffan. Allt utanför och runtomkring soffan är lava. Jag måste alltså stanna i soffan heeela låånga helgen annars brinner jag upp.
Då vet ni det.

Hah, kolla in dessa två blad från min dagisbok.
Det säger liksom lite om mig i stort tycker jag ;D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0