One day at a time

Nämen herre vilken kväll jag hade igår! Blev upphämtad av Valle, Johnny o Emil. Vi drog o hämtade upp dricka och sedan en familjepizza som vi käkade hemma hos Johnny. Gud vad gott det var med pizza alltså! Jag tror aldrig nånsin att pizza har smakat så gott i hela mitt liv. Kan ha varit för att jag var så hungrig men oj så gott!

Vi förkrökade iaf där ett tag innan vi drog vidare till Emil där killarna hade värmt upp badtunnan och bastun. De hade till och med tänt marshaller. Var iaf skitmysigt men det saknades ju dock någon att mysa med.
Aja, vi hoppar över badtunnedelen. Den sög lite smått. Kände liksom bara att jag ville mysa med Robin som sist så jag satt liksom där o deppdrack haha.

Vi åkte vidare till Johnny igen när vi kände oss färdiga och dit kom det lite folk. Då blev det ju ändå lite roligare. Sen smög jag o Valle vidare till nån jävla håla där det var ännu mera folk. Ojojoj vad det hela helt plötsligt blev så mycket roligare.
Fick åka motorcyckel för första gången i hela mitt liv. Fan vad sjukt det var! Vi kom upp i 200km/h på E4:an och stegrade i 180. Jag trodde jag skulle dö! Att jag aldrig skulle få se min familj, Robin och de satans irriterande katterna vi har! Jag såg hela mitt liv passera! Nä nu driver jag, men trodde allvarligt att jag skulle avlida.
Men oj vilken kick! Jag vet inte men skulle gissa att detta är bättre än knark!

När vi kom tillbaks igen fick jag skjuts in till kalix av nån brud o hennes kille. Dom hade jättebondig dialekt. Ganska bred norrlänska liksom. Usch!
Fick hursom äntligen träffa Robin! Nu ligger vi hemma i soffan och ska se Smurfarna! Glad tjej hära! ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0