I've had you so many times but somehow I want more.

Okej det här med att bosätta sig i soffan hela helgen funkade inte alls. Inte förrän nu kan jag sätta mig ner i soffan och ta det så lugnt som det bara går.

Vi vaknade apatidigt imorse pågrund av att Sigge hade vaknat och tyckte att vi också borde göra det. Jag trimmade ju Sigge igårkväll och han blev så himla stilig så jag bestämde mig för att kidnappa hem honom.

Hur som hellst så har Robins 3årige brorsson Rasmus varit här heela morgonen så det har inte funnits någon tid för att slöa i soffan. Vi har bl,a varit ute på lekplatsen med katterna och Sigge ett himla bra tag. Senare åkte vi iväg till Robins mamma och lämnade Rasmus åt henne samt åt lunch.

Nu är Robin hos sin farsa och pillar på sin bil och jag sitter i soffan och glor på något slags naturprogram. Åh jag är så trött så jag vill bara avlida. Ska nog göra det såfort jag bloggat färdigt. Dvs NU!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0