Kiss me til' you're drunk

Har huvudvärk så det bara skriker om det! Och höften bankar och har sig! Mitt vänstra lillfinger känns kallt.. Som att den har somnat trots att den är vaken.. Hypokondri!!!

Vart på skolan blablabla, drog med Valle till SportCity. Körde igång träningen medans Valle o Verro badade. Avslutade träningen. Micke kontrollerade ju bassängerna stenhårt under sitt pass. Dvs stod och pratade med mig mest hela tiden. Känns helt galet att höra vilken potential jag faktist hade utan att veta om det riktigt själv. Ah men det kom upp många ämnen iaf.

Jorre, Robin och Anton kom och badade. Så nu badade liksom alla utom jag. Trots att jag hade badkläder i väskan orkade jag dock inte byta om. Kände mig som tryggare på torra land. Men usch va många gånger jag höll på att ramla i, och det var ju helt klart inte för att jag var klantig och snubblade kan jag då lugnt påstå.

När jag kände att jag gjort mitt på SportCity hämtade Robin upp mig. Drog och lämnade Scampi till mamma, sen hem o diska / laga mat. Var ju tvungen att göra disken då jag hade lovat annars hade jag gett själve fan i den. Så medans jag gjorde det damsög Robin lite grann. Var så satans hungrig så satte igång med maten liksom direkt jag var klar med disken. Hade ju kunnat be Robin göra det men han satt bänkad framför datorn så det kändes ganska värdelöst.

Nä nu funderar jag på att bada badkar. Inte riktigt min stora hobby men det brukar vara rätt skönt att lägga sig i ett varmt bad när höften värker.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0