Don't let go just because it rains!

Tankarna bara snurrar. Vart är mitt liv påväg? Vad kan jag möjligtvis göra för att få det på rätt spår. Vad kan jag möjligtvis göra för att få människor som tvivlar att börja tro?

Jag har börjat om. Jag gör verkligen allt jag kan för att få mig själv att må bra. För att få mig att tro på mig själv och tro att den framtid jag ger mig själv är den som jag kan känna mig stolt och trygg över att leva i.

Visst känns pressen tung, men jag vet att jag har mig själv att skylla på för den. Och jag tänker fortsätta att pressa mig själv tills jag är klar med den här skiten.
Men vad jag verkligen önskar är stödet från andra. Inte pressen utan stödet. Att veta att det finns människor som tror på mig, peppar och hjälper skulle öka min motivation så otroligt himla mycket.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0