En dag i en dröm

Någon mer än jag som är trött? Känner mig hängig. Jag ser säkert sjukt hänggig ut också då jag inte har ett uns smink på mig. Inte ett enda litet puderkorn. Det är dock inte så att jag självmant valde att gå till skolan som en tom tavla. Allt mitt smink ligger nämligen i min väska och min väska ligger i Robins bil!
Jag har ju förresten tagit bort foundationen från mitt smink. Känner att min hud inte vill ha det så jag täcker endast med puder nuförtiden.

Idag var jag smart förresten. Tog med mig mobilladdaren till skolan så att jag kan dreja hur många krukor jag vill. Haha jag sitter och drejer krukor på mobilen. Är helt fast. Kan inte sluta. Robin har fått lida en hel del av mitt nya beroende. Jag måste ge mig.. Kan inte.. Det är skitkul!

Håller på att kolla runt på olika mat och pysselbloggar, och känner hur kroppen bara värker efter socker. Fett och socker vill jag ha i massor just nu! Däremot ska jag och Robin och gymma idag. Vi skulle egentligen igår, men vi gick om varandra på SportCity och min mobil hade dött för mig.
Åh det ploppade ju ner såna där Sibylla-rabatter i brevinkastet igår, och jag som aldrig brukar bry mig om sånt tog upp lappen och tittade väldigt länge på den. Jag liksom kände smaken av hamburgare och pommes. Jaha nu blev jag sugen på det också.
Nu låter jag som en tjockis va!? Det skiter jag i. Jag är ju faktist ganska smal. Åh jag är så otroligt jäkla sugen på flott och socker. Massor med socker.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0