The sky could be blue

Hallå! Vet ni vad jag upptäckte nyss? Kollade igenom mitt kommentars-arkiv och fann till min förvåning massa kommentarer som jag inte hade någon aning om förut. Tydligen visas inte allt när jag loggar in på bloggen.

Har fått en kommentar om klänningen jag berättade att jag hade beställt från Nelly för att ha på julafton.
Förlåt, men hade jag sett kommentaren så hade jag naturligtvis lagt upp den i bloggen. Borde ha lagt upp den iaf men det hände liksom inte.

Här är iallfall Nellys bild på den då jag själv inte har någon tillräckligt bra. Klänningen såg precis ut som på bilden och passade perfekt. Skitsnygg var den! Den finns ju dock inte kvar i lager, tyvärr.

Jag har haft en alldeles underbart skön helg med Robin. Vi har bara tagit det lugnt och myst ner oss hemma i soffan, långt borta från kylan. Naturligtvis går det inte att undvika kylan helt och hållet men vi har gjort vårat bästa. Vi stoppade dessutom i oss chips och dipp i lördags. Vi brukar nästan aldrig äta chips men i lördags hände det.

Vet inte om det var ångesten eller bara bristen på underhållning som drog oss till gymmet igår. Jag hade blivit inringd till träning med T2:orna så efter det installerade jag och Robin oss i gymmet.Det kändes faktist skönt att vara där. Träningen blir mycket roligare när man är två som kan hjälpas åt. Dessutom är det inte helt fel att stanna upp mellan varven och få sig en puss eller två!

Jag har hur som hellst världens träningsvärk i mage och bröst idag. Bara att nysa gör asont! Tur att jag är ledig idag. Däremot ska vi förmodligen tillbaks till gymmet ikväll.


Tänkte gnällav av mig om männsikor som man trodde att man kände. Alla har ni väl varit där? Haft någon som ni trodde gick att lita på sen visar det sig vara helt tvärtom. Helt plötsligt slutar de höra av sig. Säger inte ens hej. Man fattar inte varför. Sen får man höra massa roligt skvaller om sig själv som visat sig komma från just den personen. Sen att jag vet massor om den människan som lätt skulle kunna skada hennes oskyldiga rykte spelar ingen roll. För så jäkla lågt sjunker inte jag!

Åh jag blir så sur! Hon kunde inte acceptera mitt förhållande, och baktalde det. Försökte vända mig mot min egen pojkvän! Hur sjukt är inte det!? Att gå emot alla sina egna regler är ju drygt! Vad är det för fel med att stå för det man säger, istället för att bara snacka skit!?

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0