Your heavy heart is made of stone

Hooja vilken dag det har varit hittils. Ändå har bara halva dagen passerat.
Gick till skolan idag och kände att en cyckel faktist inte hade varit helt fel. Med vinterdäck såklart! Jag kanske ska önska mig en? Njäh, Får ta och hårdplugga körkortsteorin istället. Det är ju inte länge kvar nu. Men vänta!! Även om jag lyckas med körkortet så har jag ju ingen bil..
En cyckel får det bli! Förhoppningsvis åker jag fast för tokkörning med cyckel och får chans att visa upp mitt nya fina körkort ändå.

Jaja hur som helst så spelade jag basket imorse. Jag avskyr basket! Det och handboll är enligt min åsikt pina! Fast å andra sidan så tycker ju varenda liten och stor på skolan att simning är värdelöst.
På tal om simning så erbjöd jag skolan min expertishjälp åt de som inte når målen i simning. För det finns ju trots allt endel som inte kan simma, eller de som är vattenrädda osv. Och det svenska samhället kräver att skolan ger barn och ungdomar simundervisning varav vi ibland har bad på schemat. Fast det räcker ju inte för alla! Jag värnar om att alla ska kunna simma. Det är ju hur viktigt som hellst egentligen. Har ni inte tänkt på det?!

Jaja enough! Jag kan prata hur länge som hellst om simning och vatten. Nu var det nära att jag fortsatte...
Allt kändes hur som helst lite smått, ganska mycket värdelöst där ett tag så jag beklagade mig hos Anna, som hjälpte mig mer än hon tror. Tack vare henne känns det som att det kanske finns ett litet hopp för mig här i världen. Allt behöver inte vara skit! Vi har pratat och fixat, dock tänker jag inte ta ut någon seger i förväg ifall att. Men hoppet finns!

Lång text detta blev.. Jag mår bra för övrigt. Sitter och läser aftonbladet för att förbereda mig lite grand inför samhällslektionen.

Bjuder på en bild. Jag var väl inte precis världens finaste unge. Men
 jag har världens finaste familj iallfall!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0