Botten is nådd!

Alltså det är vansinnigt hur jäkla trött jag är!! Sov iof inte mycket alls inatt. Hade så otroligt ont i höften att jag till och med började grina.
Det är verkligen inte ofta jag har SÅ ont, då jag vet mina gränser och gör mitt yttersta för att undvika att gå över den gränsen. Men det lär bli jävligt svårt att undvika detta nu fram tills jag får körkort.

Kul grej! När jag väl får mitt jävla körkort så har jag ingen bil heller. Blir ju svårt att låna pappas dessutom när jag inte bor hemma. Så jag lär bli tvungen att köpa mig en billig skrotisbil..

Gud! Kan man bli deppigare än jag just nu! Och hungrig är jag också!! Har inte hunnit äta frukost imorse och lunchtiden räckte bara till en macka, som jag fick trycka i mig medans jag gick ut med Hugo!!

Har träning direkt efter skolan dessutom och inte ett spenderbart öre i fickan! Fattiga jävla kyrkråtta jag är!!

Nä nu ska jag sluta gnälla! Har bara en lektion kvar oså. Tar och lägger upp bilder på Nellyskorna när jag kommer hem ikväll to chear you all up! :)


Kommentarer
Robin

Du och jag ska ha världens myskväll senare, då kommer det att kännas bättre.



Saknar dig älskling <3

2012-01-12 14:01:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0