My winter-christmas!

Okej här kommer en liten sammanfattning av december 2011 i bilder!





Mamma o pappa var hundvakt åt denna vita, gulliga lilla hårboll. Så söt!



Drog på bandy. Ett måste!



Katterna trivdes bland allt julpynt :)



Diesel spanade in toaletten som vanligt medans Quiri kissade i avloppet.. Mysiga katter va!



JULAFTON! Bytte från min röda klänning till världens mysigaste OnePiecen som låg i en klapp från min underbara Robin ♥



Juste! Jag färgade ju håret rött just innan jul. Jag älskar det! Trivs hur bra som helst! ;D



Och här har ni min klapp till Robin. Ett stylischt armbandsur med svart urtavla och armband i svart läder ;) 



Satt i min onepiece och tuggade på svampbobkex när jag och Robin äntligen kom hem på julaftonskvällen.



På juldagen hoppade jag tillbaks i min röda klänning och hade en supermysig kväll med massa deeptalk.



Nykter på nyår precis som lovat! Jag och Robin befann oss på strandängarna precis mitt ute på ängen vid 12-slaget. Himlen lös upp från alla håll runt omkring oss och det var verkligen supermysigt. Inte alls som förra året då det knappt var några fyrverkerier, iaf så kommer jag inte ihåg några :O


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0