I'm back for real this time!

Skämtar ni med mig?! Jag har inte bloggat på tusen år och ni klickar fortfarande in varje dag och spanar. Antingen är ni ju guld eller bara jävligt nyfikna på mitt lilla liv. Men hur som helst GULD! Så kul ju!

Sitter på min första skoldag efter lovet just nu, och känner hur orolig jag är över Hugo som är ensam hemma med katterna. Däremot är jag gode lycklig idag för mitt nya paket från Nelly har äntligen kommit!
Haha jaa jag shoppade mellandagsrean på Nelly! Halva priset + 100kr rabatt på beställningen kändes som en underbart himmelsk deal!
Tog dock jävligt jättelång tid för paketet att komma fram denna gången men det lever jag ändå gärna med sålänge jag får det överhuvudtaget. :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0