Matters of the heart

Bloggade från mobilen tidigare idag men glömde publicera det. Skitsamma. Skrev bara att jag var och spontanshoppade i luleå med mamma och moster. Mamma släppte lös mig med en ansenlig summa så jag fick ju med mig endel fint hem.

Nu ligger jag hemma i soffan med Robin bredvid mig. Han är så otroligt gullig och stryker mig på magen. Såfort jag har lagt upp bilderna nedan ska jag lägga undan datorn och vända huvudet mot tvn. Robin och jag ska nämligen dö till filmen Immortals ;)

Här har ni äntligen bilderna på skorna + lite av dagens nya.

Nya Crocker jeans tillsammans med ett par blåa godingar ;)



..Och en enkel tröja från Gina. Tyckte den var schysst.
Men visst är väl skorna ganska smarriga va!?



Dessa goingar är verkligen mina favoriter. Jag älskar dom tusen gånger om ♥



Brukar vanligtvis inte gilla öppen häl men kunde inte motstå.
Skorna var ju trots allt väldigt snygga! Öppen häl är nu snyggt i mina ögon! ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0