15 år va!?


Gudars skymning vad jag mår dåligt idag! Har feber tror jag.. Är hur varm som hellst iaf men fryser som tusan.

Igår däremot hade jag skitkul! På skolan med Anna och Valeria där sist på dagen skvallrade vi om bajs och gud så barnsligt roligt det var haha.

Drog sen med mig Valeria på min träning. Tävlade med barnen och sådär för att sporra dom inför tävlingen nästa helg.
Efter träningen stannade jag och Valeria kvar för att bada och simma lite. Träffade på 3 lite udda killar i bubbel som mer än gärna ville lära sig att simma. Ehrm ah.
Fick höra att jag såg ut att vara 15 eller kanske 16!? Fick även frågan om jag går i 1an!? Råkades svara att jag har 8 barn på frågan hur många elever jag har i min simgrupp. Åh jag dör. Fick psykbryt när jag såg deras miner och jag tillslut fattade varför dom såg så jäkla förundrade och tysta ut. Åh gud jag tror jag dör men den bjuder jag på! Fick också höra att jag har en syndigt het rumpa varpå jag svarade "Vet, det tycker min sambo också!"

Nä hörrni mitt braiga humör försvann till idag. Katterna har rivit ner min succulent. Nog för att den redan var halvdöd men genom att riva ner den bjöd dom in Hugo till att riva ut allting i lägenheten. Så nu ligger det blad och jord överallt. Det var bara att städa upp allting dårå.


Nu till den stora frågan!

SER JAG UT ATT VARA 15 ÅR!?




Kommentarer
Anna

Nej du ser inte ut att vara 15 år!

2012-01-20 16:37:50
A

det var ju så vi träffades, på badhuset, kmr du ihåg? ;)

Du ser knappats ut som 15, snarare smokin 18 om jag inte minns fel ;)

2012-01-24 17:59:39
Anonym

du ser ut att vara yngre än 17

2012-02-05 17:28:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0