Just floating

Oopsi, glömde slänga upp bilden. Jag är verkligen värdelös på att blogga!
Förra inlägget dock: Oseriöst och värdelöst!

Har just avklarat dagens första lektion. Har nu hål fram till 14 då min nästa och sista lektion börjar. Känns väl inte sådär underbart att jag måste komma tillbaks hit igen men jag ska nog inte klaga.

Blev grymt sugen på att baka cupcakes. Var ju sålänge sedan och jag har hittat massa goa recept. Får se om vi har ingredienser hemma så att jag kan slänga ihop något otroligt mumsigt! Jag tror nog att Robin skulle uppskatta det ♥

Titta vad putteliten Diesel var! En riktig gobit ju!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0