Your hand in mine

Gaah jag vill bara spy just nu! Hugo har tuggat sönder mina glasögon, eller dom är väl inte sönder direkt men så jävla repiga.. Och märkesbågar + behandlat glas är fan inte billigt!!

Nu sitter jag på skolan och håller på med ett arbete i Svenska B. Vi håller på med ett grupparbete och eftersom att 2 i min grupp är extremkristna så jobbar vi om nordisk medeltid så att dom får ta upp Heliga Birgitta i våran redovisning. Och jag gissar på Birgitta kommer att ta väldigt mycket plats. GAAH!

Jag är grymt hungrig dessutom! Tryckte i mig en hel kebabtallrik igår och det mina vänner händer otroligt sällan. Hade ju dock suttit fast i älvsbyns simhall utan pengar och endast några morötter till hands.
Alla kalix-simmarna med föräldrar skulle ju dra in till luleå och käka men min filosofi för kvällen var att få komma hem och äta flott tillsammans med den jag älskar. Så blev det! Som tur är så var ju Micke där och jag övertalade honom att inte stanna och käka nånstans så att jag kunde åke hem med honom.
Hade en supertrevlig resa hem, och sen även en otroligt lugn och skön kebabmumsar-kväll med min underbara man.

Undra om jag är hungrig nu asså? Skulle kunna trycka i mig en hel kebab till! Är dock sjukligt sugen på sushi. Varför finns det inga sushiställen i kalix? Gaah jag skulle kunna döda för rå fisk på ris just nu!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0